پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226966
عضو کميسيون اقتصادي مجلس: دولت بايد در عرصه اقتصادي چابک‌سازي کند
تاریخ انتشار : 1395/08/18 18:13:55
نمایش : 994
عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه در کشور شاهد رکود هستيم گفت: تيم اقتصادي دولت نيازمند چابک‌سازي است.

به گزارش خبرگزاري تسنيمگروه استانها، علي کاظمي با حضور در غرفه خبرگزاري تسنيم در بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي ايران با اشاره به اينکه برنامه ششم توسعه دارد روند قانوني خود را در مجلس طي مي‌کند اظهار داشت: کارهايي که قرار بود کميسيون‌ها در مورد برنامه ششم انجام دهند خوشبختانه انجام شده و اکنون برنامه ششم توسعه در کميسيون تلفيق است.

وي با بيان اينکه روند بررسي برنامه ششم را در کميسيون تلفيق تا حدودي رصد کرده‌ام، گفت: با رصدي که داشتم برنامه ششم توسعه در کميسيون تلفيق تا بندهاي 20 آن بررسي و تصويب شده و بايد منتظر باشيم تا بندهاي باقيمانده در کميسيون تلفيق بررسي شود.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينکه اميدواريم برنامه ششم تا پايان امسال در صحن علني مجلس مطرح شود، گفت: بحث اصلي ما اين است که با تمام تلاش‌هاي صورت گرفته و کمک نمايندگان برنامه ششم توسعه تا پايان امسال به تصويب مجلس برسد.

کاظمي با اشاره به اينکه برخي تغييرات در وزراي دولت کار درستي بود، گفت: برخي از اين تغييرات خواسته مردم بوده که اميدواريم منجر به قوي‌تر عمل کردن دولت شود.

وي با بيان اينکه در زمينه اقتصادي هم ما شاهد رکود هستيم، اظهار داشت: بحث اصلي اين است که دولت بايد در زمينه اقتصادي هم چابک‌سازي کند تا شاهد خروج کشور از رکود باشيم.

نماينده مردم حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي فقط براي ايران نيست، گفت: اقتصاد مقاومتي در کشور بايد از شعار دادن‌ها خارج شود و به صورت عملياتي در کشور اجرا شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html